Carry me home!

tre saker jag helst äter:
- pop corn
- oliver
- ris
tre personer jag ligger med/vill ligga med:
- j
- Timo+Tiger Lou+fru 
- snyggkillen på hm som vek ihop underkläderna jag köpte så ordentligt med sina stora händer. Moms!
tre saker jag gör på fyllan:
- skrattar
- dansar
- blir ful på kort 
tre saker jag gör på bakfyllan:
- gnäller
- gnäller
- gnäller
tre bra plagg:
- emmas piratiga shorts
- t-shirts
- solglasögon, funkar alltid.
tre saker jag vill ha:
- obegränsat med pengar 
- världsherravälde
- en hund
tre saker som hänt idag:
- köpt ett par vans, underkläder och ett halsband för tio kronor. 
- åkt buss
- äntligen plockat upp tvätten från golvet. snart dags att tvätta igen. 
tre saker som händer imorgon:
- Städa
- diska
- gå på systemet 

förlåt men ibland måste man!

1. HUR PRESENTERAR DU DIG? Jolin
2. FAVORITÖL? Lucky star
3. VAD BLIR DU GLAD AV? spontana signs of affection
4. VAD BLIR DU LEDSEN AV? att inte få det man behöver
5. VAD GÖR DU NÄR DU BLIR LEDSEN? shapar up!
6. VAD ÄR DET FÖRSTA DU KÖPER NÄR DU VARIT PANK LÄNGE OCH FÅR PENGAR? kläder/skor
7. VAD SKULLE DU VILJA HETA? Julie Dynamite
8. VAD SKULLE DU INTE VILJA HETA? Anna
9. VAD SKULLE DU KUNNA DÖDA FÖR? mycket
10. ROLLING STONES ELLER BEATLES? beatles
11. KENT ELLER THE CLASH? kent anyday
12. AFTONBLADET ELLER EXPRESSEN? expressen
13. BANG ELLER COSMOPOLITAN? cosmopolitan
14. BLAIR WITCH PROJEKT ELLER RONJA RÖVARDOTTER? ingen jävla mumintroll 
15. FAVORITPASTA? vanlig spaghetti
16. HUR VILL DU HA DE? rough (eller vad är det för jävla fråga egentligen?)
17. VAD HAR DU FÖR TILLBEHÖR? handsfree inclusive och batterin (va?)
18. VAD VAR DET SENASTE OLAGLIGA DU GJORDE? tankade musik
19. VARFÖR GJORDE DU DET? för jag hatar alla jävla artister så klart.
20. VAD ÄR DET SNÄLLASTE NÅGON HAR GJORT FÖR DIG IDAG? inte ett jävla skit!
21. VAD ÄR DET DUMMASTE NÅGON HAR GJORT MOT DIG IDAG? skrikit mitt namn när jag mötte nån jag inte har en jävla aning om vem det var i dörren till karltex, liksom vafan? och sen gick den bara.
22. VAD LÄNGTAR DU TILL? kroppskontakt
23. VAD HÄNDER I HELGEN? jobba satan, lisebergsfest. party!
24. VAD HAR DU PÅ MACKAN? allt
25. FAVORITSNABBMATSTÄLLE? supersushi, donken
26. VAD HAR DU I GLASET? vatten
27. BÄSTA HYSSET DU HAR GJORT? du skulle bara veta!
28. BÄSTA KOMPISAR? kent och rakblad och kajalpennan BUHU
29. BÄSTA HANG-OUTET? nordstan mittinatten
30. FAVORITSLÄKTING? absolut ingen! Hate them all.
31. FAVORITTÉ? haha
32. FAVORITGLASS? snickers
33. VILKEN FILM FÅR DIG ATT GRÅTA? greys anatomy och det är inte ens en film. suckers. 
34. DIN FAVORITSYND? många!
35. VAD DANSAR DU TILL? pop
36. PERSBRANDT ELLER FLINCK? persbrandt
37. VAD LIGGER PÅ NATTDUKSBORDET? leave-in balsam, tio öronproppar, sårtejp, tamponger, idominsalva, armband, hårsnodd, läppglans, foundation, betapred, microzid, tre hänglås, en mascara, två knivar. Slå det om ni kan!

Kommentarer
Postat av: arvid

ta mig till göteborg och låt mig dansa till pop! igår var vi på crush, det sög, en tunisier försökte hångla upp mig och det var ungefär 15 människor där, från typ burlöv och sjöbo. ingen pop i världen kan rädda en då!

2006-07-01 @ 17:58:51
Postat av: jolin

fredag den 7 juli är det shemusicfestival i malmö där BILLIE spelar! och firefox och hello saferide! Ta mig till malmö din skurk! kom och hälsa på mig i augusti om jag inte är hemlös i slottsskogen. det kommer bli bäst. habibi kan alltid rädda dig baby!

2006-07-02 @ 02:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback