lovers are losers!

klockan är 02:21 jag har just kommit hem och äter youghurt. Vad fan håller man på med, jävla jobb att sluta sent! Och mina fötter gör ont som fan. Hiertat med lite grann. Men det ordnar sig snaaart. Imorrn är det fest, om det inte vore för att min klänning är fantastisk skulle jag vara så jävla opepp. Men nu är det fan party.

Nåt som är opeppast är att arvid är en jävla fitta som bara leker med sin habibi hela dagarna och aldrig kvalitetstidar med mig. FY! lovers are losers!

snart är jag hemlös då kan ni hitta mig och mina skor på parkbänken vid willys, längre lär jag väl inte orka gå. TJENIS

Kommentarer
Postat av: arvid

du är också en fitta! idag åker jag till tingsryd, no habibi på nästan två veckor. det är SMÄRTA men vi kan kvaliteta igen!

2006-07-04 @ 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback