I've been crawling for you.

Igår var vi ute på mission, jag, emma, matilda och matildas kompis linnea. Bortamatch/hemmamatch ingen bryr sig vi skulle bara ha ett ragg eller fyra. Röda sten was the place eller iaf i en kvart tills jag kom till centralen och matilda helt hysterisk börjar skrika om fribiljetter och är så jävla pepp att hon nästan går under och inte kan prata. Men det handlade alltså om fribiljetter till efterfesten för Metaltown (alla säger WHAT?) men vart annars skulle man hitta ett ragg lättare än där? tokfest på trädgården med massa snygga hårdrockskillar (alla hade inte långt hår, det var amazing) dessutom var det rena köttmarknaden. Nice! först gick vi hem till hans och johanna, värmde upp med lite öl, matilda såg beach och musik. Däremot var det s¨varmt att vi höll på att dö, men nakenfest funkar alltid. Hur som helst så ramlade vi bort till trägården så småning om, på vägen blev emma nästan överkörd av fyra bilar, varav en polisbil och en cykel. Men hon märkte det inte så ingen fara. Sen hände följande.

En kille lånade mitt mobilbatteri (??)
Vi drack sambucca(s)
Tokdansade
Emma blev uppbjuden av en kille från östersund och dansade typ foxtrot? Men han var grym på att dansa.
Matilda hittade ett ragg
matilda hittade ett till ragg
det sista ragget visade sig vara 31
en kille ville ta kort på mig, jag försökte erbjuda honom matilda
de gick inte så bra
jag hittade ett ragg, tyvärr hade han bandana och ingen tröja och var svettig. Funkade inte riktigt (som tur var)
sen sprang vi efter emmas ragg från trägårn, tills de märkte att vi följde efter dem då fick vi springa åt andra hållet.
donken
sova på soffan

kvällens mest otippade: att vi hamnade på efterfest till metaltown
kvällens roligaste: matilda: Äh va fan jag kommer aldrig träffa honom igen! sekunden innan hon går och hånglar upp sitt första ragg.
kvällens låt: kristian antilla - harhjärta
kvällens dryck: sambucca
kvällens äckligaste: sambuccan och killen som stirrade på mig och emma hur länge som helst och ville dansa. dra äckliga tönt!
kvällens mest talangfulla: östersundaren som emma dansade med.
kvällens klädsel: underkläder, bara, på vår privata förfest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback