bring me the fucking riot...man!

Timo Räisänen, 2006-08-12 20:30
Festplats: Frihamnspiren

Wihi då jävlar ska jag se timo! jakob är en fitta eller emmaboda eller de som planerade? Nån är det iaf för han är på emmaboda, hoho. som om det skulle vara nåt motför timo! okej jag skulle också åkt på emmaboda istället. fan.

jag är pankare än bella och hon äger fan bara en råtta. det är inte så roligt. jag ville ju gå på jazzhuset men det går nog inte så bra, jag ska aldrig lova nåt säger jag ju. så kan det gå. Idag ska jag packa alla mina saker, snart bär det av till baron rogers gata före bautastensgatan.  det bra är att jag får ha två inflyttningsfester på 1 och en halv månad. inte så illa pinkat. idag ska jag bestämma mig för vilka kläder jag hatar och vad jag vill ha, det kommer gå dåligt.

så nu har jag bloggat, nu kan vi vara nöjda några veckor. Min andra mening innehöll att jakob är en fitta. det var fint. Jag känner mig nöjd. hahah bra jobbat. jag vet fler som är fittor men det ska jag inte säga här och de är det mycket allvarligare än jakobjagåkertillemmabodasvikaren.

nu ska jag packa hela mitt liv i mina fina små ikeaflyttlådor. känns bra. snart har jag ett privatliv.

jag har bestämt mig jag skall börja stalka timo räisänen på allvar! Skyll dig själv om du finns med på eniro. Puss!


Mobil 073-5092215
Eklandagatan 31, 412 82 GÖTEBORG
Uppgift från mobiloperatör. Läs mer


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, får jag stalka timo med dig?

(jag hittade hit via arvid, jag är itne galen :))

Postat av: Jolin

klart du får, men bara jag får gifta mig med honom!

(yeah right!)

2006-08-31 @ 10:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback