vamos a besarnos amigos!

det är världens bästa att ha grannar. för några timmar sen kom maria över för att gå på toaletten och blev kvar tills nu. Vi har kollat på schlaaagern, det är roligt med grannar som kan hälsa på. Däremot är det tråkigt att inte emma är hemma. Speciellt när jag försöker prata med henne och förväntar mig att hon ska ligga i sin säng och kolla på tv. Okej det var itne det här jag tänkte skriva. Utan.

Last.fm's radio är det bästa som finns förutom det här att man blir helt hyper och kan inte sluta lyssna. För det finns så mycket musik och hur mycket man än lyssnar så tar det ändå aldrig slut! Det finns fortfarande lika mycket till att lyssna på. Fasiken. Igår spenderade jag en halvtimme med att leta den perfekta låten till när jag skulle borsta tänderna.. Fast jag borde sovit för läääängesen redan då.  Stereo Total - Vilaines filles, mauvais garcons är den absolut bästa låten just nu.



Julie you can have me, you can trade me for your cigarette lighter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback