my one true love

Damoooon


damon och jag vi är goda vänner! Hotellet däremot, det suger så jävla hårt. Thank god vände jag i dörren i år. opepp, halvfull och suuur! sur som slidvin minst. nej okej jag var rätt glad men så jävla opepp att inga shots i världen hade kunnat styra upp ett hotellet beskök med fulla mammor och pappor till folk man känner och folk man kände i högstadiet som är fulla och sentimentala. För att palla sånt måste man minst vara tio gånger fullare än alla andra. Tacka vet jag göteborg där man inte känner en käft. förutom damon då. men han är ingen softis!

Om 5 minuter och 24 timmar blir jag 21. Shit my god! Det känns jättekonstigt och jag fattar inte hur jag ska kunna bli äldre, efter 24 kommer jag stanna i växten. Jag är inte tillräckligt vuxen för sånt här! Speciellt inte att se ungarna man växt upp med som alltid har varit assmåa på typ tranan Och de är där lagligt. TRAUMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback