Happy happy I'm a toy

Hej jag är inte död, kanske bara lite medvetslös eller samvetslös vem vet. Men allt är bra, jag har roligt, världens bästa kompisar och dricker mycket öl. Allt går fint.

Men arvid är en fitta som typ flyttat ihop med sin lover och gift sig. OCH det värsta är att de Kan ha gjort det för jag får ju aldrig höra något! vi kanske inte kan vara bästisar längre om du fortsätter så här, din hora.

Eh egentligen tänkte jag inte skriva något alls men jag försöker tvinga mig till att vara vaken till tio iaf men jag har inget roligt att berätta så.

Bapelsin då gubbjävel!

Kommentarer
Postat av: arvid

idag lånade vi pengar till volvo kombin, och jag tror jag är gravid med vårt första barn! parmiddag snart?

2006-08-27 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback